Zarządzanie i Administrowanie
Nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości.
Kontrola porządku i czystości na częściach wspólnych.
Przygotowywanie projektów uchwał i innych aktów prawnych (regulaminy, statuty).
Pomoc w pozyskiwaniu środków na cele remontowe (kredyty bankowe dla Wspólnot, dotacje).
Negocjowanie korzystnych warunków umów z dostawcami mediów.
Wyszukiwanie dodatkowych źródeł dochodów dla Wspólnoty (pożytki z reklam, dzierżawy części wspólnych nieruchomości).
Doradztwo techniczne w zakresie optymalizacji urządzeń zabudowanych na nieruchomości, a w szczególności ograniczenia kosztów związanych z gospodarką ciepła.
Prowadzenie oraz aktualizacja wykazu właścicieli.
Organizowanie i obsługa zebrań Wspólnoty.
Obsługa księgowa
Prowadzenie księgowości przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego.
Przechowywanie dokumentacji statystycznej i księgowo-rozliczeniowej.
Obsługa rachunku bankowego Wspólnoty.
Prowadzenie sprawozdawczości Wspólnoty dla urzędów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Windykacja należności.
Sporządzanie rocznych planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji.
Rozliczenia kosztów funkcjonowania Wspólnoty oraz mediów dostarczanych do lokali.
Bieżące informowanie Klienta o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomości wspólnej, mediów, stanie środków zgromadzonych na funduszu remontowym oraz kosztach planowanych remontów.
Obsługa techniczna
Prowadzenie książki obiektu budowlanego zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przechowywanie i utrzymywanie w należytym stanie dokumentacji technicznej budynku.
Zlecanie i nadzorowanie okresowych przeglądów zgodnie ustawą Prawo Budowlane.
Zlecanie bieżącej konserwacji budynku.
Przygotowywanie i realizacja planów remontów zgodnie z podjętymi uchwałami.
Pozyskiwanie wykonawców usług i robót budowlanych, negocjowanie cen i warunków umów.
Nadzór techniczny nad bieżącą obsługą budynku.
Informowanie Zarządu Wspólnoty o stanie technicznym nieruchomości i stopniu zaawansowania przeprowadzanych prac remontowych.